niedziela, 5 stycznia 2014

ROZDANIE SWIĄTECZNO-NOWOROCZNE U AGNIESZKI

Rozdanie świąteczno - noworoczne :) u AGNIESZKI 

UWAGA!!! UWAGA!!! 

OGŁASZAM KOLEJNE ROZDANIE NA MOIM BLOGU.

Nagrody prezentują się tak:

W zestawie znajdują się:

1) peeling do ciała skóra sucha i normalna LIRENE o pojemności 50 ml,
2) delikatny płyn do demakijażu oczu MARION 120 ml,
3) biokorektor do twarzy DELIA COSMETICS 10 ml,
3) pędzelek i aplikator do nakładania cieni do powiek,
3) próbki:. Ziaja, Feminum oraz Love Me Green


Regulamin:
,
1. Organizatorem rozdania jestem ja.
2. Sponsorem nagrody jestem również ja :)
3. Rozdanie trwa od 19.12.2013 do 06.01.2014 do godz. 23:59. Aby rozdanie doszło do skutku zgłosić musi się co najmniej 40 osób. Jeśli zgłosi się mniej osób rozdanie zostanie przedłużone o 2 tygodnie.
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski. Koszty wysyłki pokrywa organizator rozdania, czyli ja.
6.    Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)
Obowiązkowe warunki, by wziąć udział w rozdaniu to:
1. Zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja.
2. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. Umieszczenie na swoim blogu banera.
A więc każda osoba, która spełni powyższe obowiązkowe warunki już na starcie ma ode mnie 2 losy.


Dodatkowe warunki, dzięki którym możecie zdobyć dodatkowe losy:

1) umieszczenie notatki na swoim blogu o rozdaniu u mnie - 3 losy,
2) polubienie mojego fanpage;a, który znajduje się tutaj: 2 losy,
3) udostępnienie na facebooku informacji o moim rozdaniu - 1 los.

Maksymalnie do zdobycia jest 8 losów.

Wzór zgłoszenia: 

Zapoznałam/em się z regulaminem.
Obserwuję jako:
Baner: ( link )
E - mail:
Notka: TAK/NIE ( link )
Lubię na FB jako: podaj swoje imię oraz pierwsze 3 litery nazwiska
Udostępnienie na FB: TAK/NIE ( link)  

Baner do pobrania 

 

No to kochani do dzieła!!! Nagroda czeka !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz