niedziela, 5 stycznia 2014

NOWOROCZNE mini rozdanie

bloG - Wszystko dla Kobiet  zorganizował rozdanie ;d
OTO LINK :
http://aleksandra1308.blogspot.com/2013/12/noworoczne-mini-rozdanie.html
A TO TA NOTKA :

Noworoczne mini rozdanie

Witajcie:)


Z okazji zbliżającego się nowego roku chciałam Was zaprosić na małe rozdanie

Oto co można wygrać (baner):




- krem do rąk z silikonem Avon ( nowy)
- krem pod oczy z kawiorem Avon ( nowy)
- maseczka rozświetlająca Prefecta


- puder prasowany Oriflame ( użyty tylko raz za pomocą pędzla - dla mnie jest za jasny)
- lakier do paznokci Classics ( nowy)
- lakier do paznokci miss selene ( nowy)
- Radical olejek przeciw wypadaniu włosów
- róż do policzków Wibo ( użyty 2-3 razy za pomocą pędzla - kolor niestety do mnie nie pasuje)
- nawilżający balsam do ust brzoskwinia i bawełna Avon ( nowy)

I oczywiście próbki


Rozdanie trwa od 22.12.2013 do 10.01.2014

Regulamin:

1. Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja.
2. Jeśli jesteś niepełnoletni musisz mieć zgodę rodziców aby przyłączyć się do rozdania.
3. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
4. Wysyłka nagród tylko na terenie Polski
6. Osoby, które po otrzymaniu wyników usuną mnie z listy obserwowanych nie mogą brać w udziału w kolejnych rozdaniach na moim blogu.
7. Wyniki ogłoszę do 3 dni od zakończenia rozdania, wysyłka nagród nastąpi w przeciągu 2-4 dni od ogłoszenia wyników. Nagrody wysyłane będą listem priorytetowym.


Co należy zrobić by wziąć udział:
Jedynym obowiązkowym punktem rozdania jest bycie publicznym obserwatorem mojego bloga.
Dodatkowe losy:
- dodanie banera na pasku bocznym na blogu +1
- notka (nie musi być wcale osobna), w której znajdzie się baner/link przekierowujący do mojego rozdania


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Lubię na faceboku: nie/ tak- imię i nazwisko
Baner na pasku bocznym: nie/ tak - adres bloga
Notka - nie / tak - adres bloga
Adres e-mail:

Powodzenia ;*

1 komentarz:

  1. fajne rozdanie było :)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń